onsdag, april 12, 2017

Onsdag

Så har förkylningen börjat göra sig påmind ordentligt..
Attans. Jag vill ju inte vara sjuk nu när jag snart ska få långledigt. Antar att jag får ägna påsken åt att kurera mig ordentligt.

Det känns nog lite sämre än igår, det är ett väldigt snörvlande här. Kroppen känns ok men det är ganska enerverande att hålla på och snyta sig hela tiden. Tur att inte min mamma är här och hör hur jag snörvlar..
Det enda som är bra med denna kommande helg är att vi förvisso inte har planerat så mycket plus att vädret, tyvärr, verkar bli rätt dåligt. Då behöver jag i alla fall inte ha så "dåligt samvete" när jag bara ligger i sängen..
Vi får väl se hur det blir.
För en gång skull väntar en lite tidigare kväll för det är fortfarande en dag kvar att arbeta på. Ska göra mitt bästa för att sova gott och sedan överleva morgondagen. Återkommer i det ärendet.. Godnatt!

043

Inga kommentarer: