fredag, april 14, 2017

Långfredag

Oj- idag firar bloggen nio år minsann!
Tänk om jag hade samma ambitioner att skriva nu som då.
Jaja, någon vacker dag kanske det kommer tillbaka. Fortfarande är själva känslan och viljan att blogga rätt stor.
Jag antar att jag bara måste ta mig i kragen.

Idag har jag i alla fall mått bättre. Äntligen en dag då jag fått vila ordentligt. Sen frukost, ett bad och mycket tid i soffan har gjort att jag piggnat till mer.
Rätt bra med en lång fredag ibland, så att jag kunnat få ut det mesta av den. Det känns skönt!
Kanske att jag kan få ut mer av den fortsatta helgen nu.
Har avslutat dagen i soffan tillsammans med förra årets konsert med Håkan Hellström på Ullevi. Den konsert vi var på. Finfin underhållning!
Härliga minnen..

Nu däremot ska vi snart gå till sängs.
Råkade nyss fastna i en gammal Beck-film. Hur lyckas vi.. Mannen på taket. Jättegammal ju.
Skönt i alla fall med fler lediga dagar att se fram emot. Och nu kan väl mitt mående bara bli bättre?
Godkväll!

046

Inga kommentarer: