onsdag, april 05, 2017

Push it

Det är väl att tiden går framåt, ändå. Vi går mot ljusare tider, värmen kommer nog snart också. Snart blir det vår på riktigt. Och för varje år lär en sig något nytt.

Jag har landat i sängen. Bestämde mig, efter noga övervägande att hoppa över träningen imorgon. Har kommit fram till att jag nog behöver sova. Skulle såklart varit i säng lite tidigare också..men men.
I helgen väntar trädsågning så jag antar att jag lär få träna armarna, och benen för den delen när det ska klättras, ändå så jag bör väl inte må så dåligt.
Får ta igen det nästa vecka istället.
Nu när jag äntligen kommit in i ett flow tänker jag inte bryta det såhär fort. Men kroppen måste väl få vila lite ibland också..

Onsdag ja. Mittwoch..sannerligen. Bara att bita ihop och kämpa på fram till helgen. Godnatt alla tappra själar!

036

Inga kommentarer: