torsdag, januari 29, 2015

Torsdag

Känner ni också det? Att det snart är helg igen..
Det ska bli spännande att se hur jag känner mig om ungefär ett dygn då jag sett Carola för första gången live.
Jag är förvisso rätt säker på att jag kommer vara mäkta nöjd men det känns ändå lite pirrigt på något vis..
En jag vet att jag gillar är Dennis Camitz som ska agera förband, honom har jag ju sett några gånger nu. Det tog förvisso tid även det för jag lyckades hela tiden att missa hans spelningar här i stan/i krokarna men sedan några år nu har jag sett honom ett antal gånger.

Skönt sedan att ha en, såhär långt, oplanerad helg framför sig efter det. Jag kanske blir så tagen imorgon att jag kommer behöva det..
Nu däremot häver jag i mig lite te och ska väl förbereda för sänggåendet. Ju fortare jag somnar desto fortare blir det väl fredag, eller hur?

Inga kommentarer: