måndag, januari 12, 2015

2015

2014 var inte sämst ur skrivarsynpunkt här men det har jag nog enbart Blogg100 att tacka för..
Vi får väl se hur det ska arta sig i år. Kanske får sparka mig själv i baken lite och försöka utmana mig själv!

Förra året var i mångt och mycket ett väldigt händelserikt år så egentligen borde jag haft massor att skriva om, hela tiden.
Om alla nya vänner jag hittade och träffade. Och inte en enda av dom var från Sverige. Inte heller sågs vi i Sverige.
Det känns lite kul. När man kan vidga sina vyer sådär. Uppleva nya saker.

Jag drömmer ganska ofta om Almuñecar just nu. Såhär i efterhand, eller vad man ska säga.
Det var härligt att vara tillbaka. Hoppas att det inte dröjer lika länge som förra gången innan jag får komma tillbaka. Det vore synd och skam.
Får se var jag hamnar i år. Alltid händer väl något.

Nu närmast finns det i alla fall en del roliga konserter inplanerade. Och fler ska det bli.
Inget år utan konserter!

Inga kommentarer: