torsdag, juni 05, 2014

Student 2014

Snart dags att springa till sängs..
Det är den enda springturen jag får idag.
Blev inget annat idag.
Jag har blivit klippt, sett på alla glada studenter, och fikat med mannen.
Vi träffades på stan och gick till Ebbas.
Det var trevligt och farligt gott!

Hemma sen hände inte mycket medan vi väntade på att bli lite hungriga igen.
Imorgon då det är röd dag får jag väl ta mig i kragen och passa på att springa.
Vi ska fira min ömma moder tillsammans med släkten men efteråt lär jag säkert hinna med något.
Detta måste vara första torsdagen på flera veckor som jag inte springer. Det känns faktiskt lite konstig nu när jag känner efter..
Hur som helst. Vi for iväg och åt ute och väl hemma sen igen har vi bara sett på tv och tagit igen oss.
Skönt med ledigt imorgon ja, för oss båda.
Jag gillar röda dagar..

Nu till sängs dock så att vi orkar vakna innan vi ska på födelsedagsfika.
God afton, god afton!

096

Inga kommentarer: