måndag, juni 09, 2014

Cecilia

Jaha då var det sista inlägget i denna era som hetat Blogg100.
Denna utmaning som jag tog mig ann. Jag tycker att jag varit duktig och fått till det här bra.
Tanken är ju att jag ska fortsätta skriva. Det är min filosofi.
Mitt lilla mål i målet, så att säga.
Vi får väl se hur det blir med det men har jag kunnat klämma ur mig något strunt varje dag i 100 dagar, från alla de möjliga och lite omöjliga platser ska jag väl kunna blogga om min kommande semester och sommaren på nåt sätt också.
Skam den som ger sig!

Året har ju faktiskt 365 dagar vilket ger en oändliga möjligheter att dela med sig av än det ena eller andra.
Nu däremot tackar jag för dessa 100 dagar och hoppas att ni läst i alla fall några inlägg..
Dock är det hög tid för mig att sova lite nu. Måste ju orka med hela fem arbetsdagar den här veckan..förvisso bara fyra dagar kvar nu men ändå.
Sömn är bra säger dom som vet.
Tack för nu och godnatt!

100

Inga kommentarer: