måndag, juni 16, 2014

Måndag

Idag har jag hämtat ut mitt nya pass.
Det närmar sig midsommar.
Det närmar sig semester. Först en liten kort en för att åka till Norrköping och Bråvallafestivalen, sen tillbaka för att jobba en sista riktig vecka innan sommarsemestern börjar för oss alla, på jobbet.
Det känns gött!

Och VM har börjat. Ni tittar väl?
Jag vet att Sverige inte är med och att det börjat dåligt för Spanien, milt uttryckt, men för mitt kära Colombia går det desto bättre..
Det är fint att se!
Jag hoppas verkligen att det går bra för dom. Håller en tumme för det..

Och ja, det närmar sig London också.
Det har jag såklart inte glömt.
Nej nej nej.
Ikväll var förresten sista avsnittet av Game of Thrones för denna säsong. Saknar det redan galet mycket.. Usch.
Nu däremot ska jag springa till sängs och hoppas att jag inte får så knasiga drömmar som jag haft på senare tid.. Sömn ska ju vara något bra och trevligt.
Så nu önskar jag er en god natt!

Inga kommentarer: