tisdag, juni 03, 2014

OITNB

Igår fick jag hem den eminenta boken Orange is the new black, som är boken som tv-serien med samma namn bygger på.
En självbiografi av Piper Kerman.
Då jag sett serien, och inte fattat att såhär var fallet, blev jag glad att få se att boken fanns på svenska så jag hörde med mostern min om hon kunde fixa hem den.
Det kunde hon så igår kom den!

Levererad hem till dörren av min egen personliga bibliotekarie- min moster.
Redan igår började jag läsa och då jag sett serien kände jag igen en hel del.
Jag älskade serien. Älskar.
Boken är minst lika bra!
På fredag börjar nya avsnitt förresten..jag längtar till dess.
Hur som helst är det en underhållande bok so far och det känns kul att ha hittat något som jag verkligen vill läsa!
Härligt. Sommaren är till för att läsa och ta igen sig på..
Godkväll!

094

Inga kommentarer: