torsdag, oktober 03, 2013

She knows I excist..

Oktober är tydligen en riktig födelsedagsmånad.. Det är i alla fall en hel del folk som fyller år då!
I tisdags fyllde en väldigt kär vän till mig år. Och det var då jag insåg att tiden verkligen går fort.
Det är nästan så att man blir mörkrädd.. Jag hänger ju inte med!
Idag är det tre kändisar som funnits i mitt liv väldigt länge som fyller år. Faktiskt ända från 1994 och framåt.. Det får man väl ändå kalla en lång tid?
Två av dom fyller 40 och den andre 42. Detta betyder i sin tur att vi var väldigt unga då det begav sig.. Haha.
Som skrivet, tiden springer verkligen iväg från en. Alltid. Hela tiden. Tänk på det..
Glöm aldrig det.
Och hur som helst så hoppas jag att vi alla har väldigt lång tid kvar här..
Att vi får fira många fler födelsedagar.
Snart är det dessutom min tur. Det vill jag ju verkligen inte missa!

Inga kommentarer: