tisdag, oktober 01, 2013

1a oktober

Vad hände med september? Den månaden kom och gick väldigt fort tycker jag..
Förra veckan var en seg en. Orkade inget, vilket hade sin naturliga orsak, visade det sig sen, och var allmänt seg.
Åt "för mycket" onyttigt också. Måste försöka bättra mig med allt nu igen.

Det gick ju faktiskt rätt bra där ett tag...

Månaden/veckan slutade dock bra med en runda ner till Malmö i söndags.

Dessutom fick mannen med mig ut på brunch innan. Väldigt trevligt!
Det händer inte alls ofta att vi är ute sådär, själva. Uppskattat var ordet.
Väl nere i Malmö hängde vi på Folk å Rock och träffade Dregen.

Jag träffade faktiskt två, för mig, kända ansikten också så jag mig med plus där. Det är alltid lika roligt när man stöter på folk lite sådär oväntat!
Det blev en fin, men rätt kort, visit i Malmö. Och Dregen var så mysig, som alltid! Härlig figur det där.. Gillar honom!


Men nu ska väl saker ändå gå framåt. Fastän det blivit höst. På riktigt nu.
Jag får väl göra vad jag kan för att pigga upp mig själv. Det blir nog bra det också.
För om inte jag gör det, vem ska då göra det?
Full fart framåt fastän det mörknar, det är vad jag ska försöka få till!

Wish me luck.. Hej och välkommen, hösten. Vi ska säkert trivas även i år.
Det hoppas jag!

Inga kommentarer: