onsdag, oktober 09, 2013

I still believe in love, I still believe in us.

Förra månaden hängde jag inte alls med när det blev den 25e och jag inser lite förvirrat att vi redan nu är framme vid den 9e oktober.
Tiden tiden tiden. Bara springer på. Och vi försöker hänga med..

Vädret har varit fortsatt fint!
Bara för det ska det visst bli lite sämre imorgon och de närmaste dagarna.. Men det är fortfarande varmt.
Väldigt varmt för att vara oktober. 15 grader och sådär. Man blir chockad!
Jag har försökt att ta vara på dessa fina dagar och vara ute en del. En får ju försöka fånga solen medan den fortfarande visar sig..
Kanske att jag skulle ta och engagera mig i någon form av träning/motionera nu när det börjar bli såhär.
Kanske att jag borde börja simma. Igen. Det har jag inte gjort på galet länge.
Ibland saknar jag det. Det får nog bli något att fundera på. Börja ta tag i saker och ting..

Något ska man ju roa sig med när vädret blir sämre, det blir kallare och man får lust att bara gömma sig, det är väl då man ska ta sig i kragen och göra något "roligt" så att man inte går ner sig helt..

Nu däremot ska jag dricka lite mer kaffe. Sen blir det väl tv. Varva ned lite.
Lill-lördag idag. Två dagar kvar av veckan. Bara att kämpa vidare!

Inga kommentarer: