torsdag, oktober 24, 2013

All that matters

Imorgon är det den 25e igen. Den här gånger hänger jag med lite bättre..
Löning kommer att firas på bästa sätt med en massa mates!
Fika och mat. I den ordningen. Som vi brukar!
Det kommer att bli vackert.

Winnerbäck på lördag.

Fotboll på söndag.
Mina päron är i Spanien så jag får kanske bära fanan & ta mig till Olympia i faderns ställe.
Det lutar åt det..
Och snart är äntligen denna sega vecka över!
Sen kan allt återgå till det normala igen. Det längtar jag efter.
Att få slappa lite och ta det lugnt i all ära men det är för tradigt när man hållit på så i över en veckas tid, på arbetet.. Usch.


Imorgon ska jag dessutom kampera själv där.. Jaja, får väl göra det bästa av situationen och underhålla mig själv bäst jag kan.
Tur att jag har något roligt att se fram emot sen!

Nu däremot ska Håkan och jag fortsätta att titta på Niklas Mat.

Älskar det programmet. Det är så roligt!
Niklas är rolig. Han har en skön humor den där..
Och på tal om Håkan så är det Nalle-dagen idag, så då måste man ju krama lite extra på honom..

Inga kommentarer: