torsdag, juni 03, 2010

Torsdag

Känner mig helknepig. Mer än vanligt!
Sitter här med Mew. Solen lyser där ute, ropar på mig..men jag känner mig lite konstig..
Man ska inte tänka för mycket, det har jag redan lärt mig..och i synnerhet inte när man plötsligt upptäckt att man fått besök.
Yay!
Bra början på den här månaden, men det kanske kan bli en okey runda det här också..
Har i alla fall inte fått ont i magen än.

Blåser gör det också ute!
Sol men blåst.
Känner mig faktiskt lite blåst.. Vad beror det på?
Jag är blåst också, snuvad på konfekten idag..precis som i tisdags. Det stör mig!
Tisdag var ingen bra dag, tydligen inte torsdag heller.
Dom som brukar vara så fina...

Ny månad.
Nya utmaningar.
Men jag saknar förra veckan..med festival och allt!
Ska försöka ta mig i kragen här ändå, skriva en matlista och sen dra på mig några bra skor igen & trava ut.
Motion är bra, även när det blåser och kroppen är elak!

Inga kommentarer: