måndag, juni 28, 2010

Måndag

Oj vad trevligt vi har haft det i helgen!
I fredags gjorde vi sillatårta med kavring. Sjukt gott och till oss två varade det bokstavligt talat hela helgen. Haha. Gött mos!
I övrigt tog vi det ganska lugnt förutom igår när vi tog med oss en liten "matsäck" och gav oss ut i skogen.
Till Skäralid närmare bestämt där vi började en vandring uppför i den stora stora skogen.
Vädret var underbart och solen lyste så vackert mellan alla löven.
Lugnt och skönt, alldeleds tyst där mitt i skogen.

Idag har dagen varit lugn.. Har haft lite ångest för att man tvingats vara inomhus när solen den lyste.
Imorgon blir det väl dock lite ändring på det hoppas jag. Det ska visst bli superduper jättevarmt så då får man ju passa på!
Passa på att ta det första doppet kanske, kanske. Vi får väl se..men ut ska jag!

Och ute har jag varit i afton.
Tog upp mina inlines och har kört en liten vända för nån timme sedan, efter mat och allt..
Jätteskönt! Mer motion åt folket..åt mig.
Nu blir det fotboll och allmänt softande. Slut på hurtigbullsfasonerna på ett tag, vem vet när andan faller på härnäst!

Inga kommentarer: