måndag, juni 07, 2010

Måndag

Tror att jag ska släpa med mig träningskläder till jobbet imorgon.
Vara duktig!
Det kan vara skönt att få göra av med lite energi inomhus när vädret är så kass så man inte kan göra något annat vettigt ändå.
Ta den där rundan som jag redan kan, i maklig takt. Jobba upp mig lite..
Det kan nog bli bra!
Tur att man minns saker så bra..även efter ett helt år. Haha!

Annars idag har jag mest tyckt synd om alla som arbetat ute.
Såg Gina när hon kom med vår post & försökte dela ut allt medan regnet nästan dränkte henne.
Inte kul att vara postis i dessa tider..
Det har regnat mest här i Skåneland också tydligen, bra odds liksom..

Igårkväll såg vi skräckfilm och "som vanligt" fick jag mardrömmar inatt.
Eller..bara en mardröm som jag nog nästan har glömt.
Det gäller att fylla huvudet med fina saker istället för att tänka så mycket..
Vi såg Barnhemmet.
Annars i helgen såg vi Cassandra's Dream. Båda var bra filmer och jag gillar verkligen Ewan McGregor, han är så mysig. Oavsett vad han spelar för nåt så tycker jag att han gör det ypperligt bra!
Och här är jag igen med mina var annan-dag-bloggar. Får se om det blir något skrivet imorgon eller om jag är för trött efter träningen, om det nu blir nån.
Besöket börjar ge sig men det finns annat som gör ont fortfarande..men då kan det kanske som sagt vara skönt att få ur sig lite frustration på något annat!
Vi får väl se..vi får se!
Ny vecka nu i alla fall. Välkomna, välkomna.

Inga kommentarer: