måndag, augusti 17, 2009

You lucky little bastard..

Hmm okey då.. Jag kanske kan sluta hyperventilera nu.
Saker kanske kan få falla på plats igen.
It's a new secret I have found... Tack för det, kära du. Kul kul kul!


Något annat som var kul var gårdagens begivenheter.
Hade sovit hos Titti. Myst och haft mig. Gosat med mitt lilla hjärtegull.
Hon travade runt i sängen mitt i natten också. Travade på mig.
Jag saknar henne..
Gick upp tidigt. Hade satt klockan på 9.. Det är tidigt när man heter Cicci!

Fifflade här hemma. Nya stället. Hemma.
Fick förträfflig hjälp men ändå lite panik när klockan närmade sig 15 och jag insett att jag inte visste var min gröna väska befann sig.. Stress stress.
Ner till Eneborg, hitta väskan. Ner till Knutan, hitta tåg!
Men sen blev allt helt perfekt ändå..jag kunde inte varit mer i tid..
Träffade min darl och vi intog kaffe. Jag intog föda också för jag var tokhungrig!

Gick runt lite på Stortorget. Räknade alla långa minutrar till det var dags.
Jag såg Linnea. Längst fram. Var annars..?!
Och katten hörde av sig och hittade fram i rättan tid. Kunde hon haft bättre timing eller?
Nänä..
Så det var väldigt myspysigt alltihop. Mina fina flickor och en Sofie.
Jag måste förresten bli lite bättre på att åka ner dit. Vara med dom där fina.
Och fastän jag inte skrivit och önskat något så fick jag ändå höra My Secret. Akustiskt som enda extranummer. Vad mer kan man begära?
Hon känner mig..den där Anna. Eller så är det bara nån slags ofantlig tur jag har...

Inga kommentarer: