söndag, augusti 09, 2009

Varsågoda, varsågoda..

Det blev en liten tripp till Smålandet. Det var härligt!
Välbehövligt och roligt. Och det kändes som om vi varit borta längre än vi var.
Vädret var underbart. Vi fick sett en del roliga saker, både på vägen och väl på plats.
Man behöver se lite andra saker ibland, komma bort lite.

Nu sitter jag här i värmen. Det är verkligen varmt...
Igår börjades det med golven. Nära två av fyra är klara redan. Det är så kul att se förändringen, för det har det verkligen blivit. Där är så fint nu.. Ni skulle aldrig fatta att det är samma lägenhet.
Jag är helt stum och det blir bara bättre och bättre. Det känns overkligt faktiskt...

Senare idag blir det fotboll.
Innan dess hoppas jag att vi hunnit utreda lite saker. Det är mycket att tänka på.
Man måste ju börja någonstanns!
Och nästa söndag är jag i Malmö. Hoppas vi hunnit få ordning på så mycket som möjligt till dess så att jag kan åka ner i lagom vettig tid.
Har ju tänkt spendera lite tid med min kära Sara!
Yes..det är bara att hålla tummen för att allt ska flyta på i bra takt så att jag får allt jag vill..

Nu blev det kanske lite konstigt här.
Vet inte riktigt vad jag tänkt skriva om men jag behövde visst skriva av mig lite.
Berätta om allt och inget. För er som vill se bilder finns dom som vanligt på Bilddagboken, allt från resan är uppdaterat. Lite får ni allt göra själva..allt kan inte serveras på silverfat!
Nu ska jag nog leta rätt på en kall dricka här i värmen och se om jag kan hitta något roligt på televisionen.. God afton, god afton!

Inga kommentarer: