måndag, juli 21, 2008

Släpp aldrig in dom här!

Rubriken syftar på HIF's försvar..att de inte skulle släppa in Djurgården på sin planhalva och ge dem några gratischanser till att göra mål..
Jag tycker att HIF klarade sig riktigt bra, även om DIF:arna trots allt var inne några gånger men några mål blev det inte..
Tur för oss.
Bra för oss!
Helt fantastiskt kändes det, det kändes underbart. Det är dom där segrarna som gäller.. Dom kämpar vi för.
Jag kanske borde gå på fotboll oftare..kanske jag för tur med mig?

Bilder från både denna och förra matchen jag var på, den 15e juli, finns att beskåda i min bilddagbok.
http://www.pepsi83.bilddagboken.se
För det andra så är rubriken en vacker låt..för er som inte visste det.
Nu vet ni.

Och det är tur att jag har lite redigt folk omkring mig som påminner mig och tjatar när det går för lång tid mellan bloggandet.
Egentligen är det inte så svårt att skriva en liten rad varje dag.
Det går rätt fort egentligen och man behöver väl inte vara så allvarlig jämt?
Tack för att ni fortsätter tjata och för att ni fortsätter läsa!

Inga kommentarer: