onsdag, augusti 12, 2015

Lugn och ro.

Mmm onsdag redan..
Idag har jag varit på massage.
Då jag sedan några veckor tillbaka haft ont i ryggen lite till och från ville jag testa ifall massage kunde hjälpa.
Kanske gjorde det det, kanske inte. Det känns lite svårbedömt just nu..
Hur som helst så var det skönt och välbehövligt och inte bara för ryggen utan hela kroppen.

Hamnade på en Thaimassage och fick mig en omgång. Såhär just nu känns det bra. Lite ömt och segt men skönt. Bra.
Det har nog gjort nytta! Skulderblad och nacke lär i alla fall kännas bättre med tiden.
Det är inte så dumt att unna sig sånt där ibland. Bara få bli ompysslad. Knådad på. Känna att allt nog kommer att bli bra, bara man slappnar av lite och vågar vara i nuet.
Jag kanske borde bli bättre på det..

Nu däremot ska jag ta och sova. Har redan landat i sängen. Sovmorgon väntar. Förhoppningsvis en massa skön sömn..härligt!
Tack och godnatt.

Inga kommentarer: