söndag, augusti 30, 2015

Debutkonserten

Det har varit en intensiv helg..
Igår fick Marcus och jag vara med om något unikt och väldigt roligt.
Vår vän Luis höll sin efterlängtade konsert. För speciellt inbjuden publik i närheten av hans hem i Skottorp, Laholm.

Jag hoppas att ni kollade in länken jag delade i onsdags..eller när det nu var. Gör det annars!



Marcus har varit väldigt involverad under alla dessa 15 veckor då de olika låtarna presenterats.
Så även igår. Vi, Marcus och jag, var inte enbart inbjudna som publik utan hade även små roller i kulisserna.
Det var en intensiv men oerhört rolig kväll.
Allt flöt på bra och alla de andra gästerna verkade gilla vad dom hörde!
Jag blev själv väldigt imponerad, stolt, glad och rörd.

Efter konserten bjöds vi på massor av god mat. Tyvärr blev jag mätt alldeles för fort..
Varför blir man det?

Idag var det nästa galej.
Mormor min fyllde 95 (ja ni läste rätt!) igår och idag firades hon hemma hos mina päron.
Kusinerna mina kom plus halva släkten..eller hela, kanske man ska säga. Jo.
Mammas bror m familj, hennes kusin och såklart även syster.
Många blev vi ja.

Här är mitt kusinbarn Neo tillsammans med sin farmor (min ingifta moster) Karin och pratar lite med mina föräldrars katt Smilla. Dom kom rätt bra överens..det tycker jag nog.
Smilla kan vara lite nyckfull men hon tyckte nog också att det var lite spännande med den där lille pågen.. Hon skötte sig i alla fall.




Nu är Marcus och jag lite möra så härnäst blir det soffhäng och snart ska vi nog knyta oss också.
Det kostar att ligga på topp..men oj vad det varit värt det den här helgen!

Inga kommentarer: