tisdag, mars 20, 2012

It's gonna be alright

Nya veckan har börjat, ifall ni råkat missa det..
Jag har/hade tänkt skriva något fyndigt och bra här men jag känner mig lite splittrad så det lär nog bli därefter också.
Och det är så lätt att vara efterklok. Kan man trycka på delete i vanliga livet, händer det något spektakulärt då eller?
Kanske om man tänker efter lite så blir saker inte så himla konstiga. Eller så ska man inte tänka alls...

Hur som helst.
Har fått besked från Änglastaden. Om en träff med herr kirurg. Spännande.
Sen ska det bli ännu mera spännande att se när den förbannade operationstiden blir. Kanske är det därför jag känner mig lite vresig, för att jag inget vet, om nånting.
Eller så är det för att jag har oförklarligt ont i benen, typ träningsvärk utan att ha gjort något.
Eller så är det för att den fantastiskt roliga veckan börjat infinna sig. Märk ironin...fatta!
Ja jag vet faktiskt inte men för tillfället känner jag mig lite splittrad i pärat men allt blir nog bra.
Än är ju veckan inte slut och innan dess hoppas jag att det händer en del roliga saker också!
En träff med Niklas och någon med Johanna lär pigga upp..
Framåt, bara framåt min vän..

Inga kommentarer: