fredag, mars 30, 2012

Fredag

Ja det var då en välsignad afton!
Och veckan har faktiskt inte varit så dum den heller.. Fick ju träffat katt i onsdags, hockey på tisdagen och sen var det kurs igår & idag.
Massa på gång ju. Nästa vecka lär bli hektisk den också..

Har uppdaterat DV ganska bra får jag säga, titta in själva och gör er egen bedömning.
Ikväll blev det förvisso "bara" konsertbilder men det är ju inte fy skam..
Speciellt inte när man får se en sån underbar människa som Laleh! Blir helt glad, varm och lycklig inombords bara jag tänker på det..
Men jag kanske borde avrunda här. En dag imorgon också, då väntar fler konsertupplevelser och jag får träffa Malin igen, förhoppningsvis.
Bara massa roligheter!

Lovar att uppdatera lite bättre en annan vacker dag om hur allt varit. Konserten ikväll..
Fast å andra sidan ska man kanske inte analysera sönder allt i atomer heller, vad tycker ni?
Ni kanske kan nöja er med att få veta att det var oerhört vackert! Och kanske få se en och annan bild, snart.
Kanske blir det så, kanske skriver jag något mer..men jag vågar inte lova nåt!

Inga kommentarer: