torsdag, mars 22, 2012

I still..

Ja, det är sant. Jag ska se dom igen!
Och ja, nu har jag suttit här hela kvällen & bara lyssnat lyssnat lyssnat.
Tror inte att jag kan tröttna, helt ärligt!
Även om jag kan varenda ton i varje låt, varenda höjning i en ton, alla riff och basgångar.
Det mesta sitter fastetsat i kroppen på mig, väl inpräntat!
Är väl därför jag måste se dom. Bara för att.
Att sen NKOTB ska med är väl en lite rolig grej. Har aldrig lyssnat på dom men dom får väl kallas för ikoner så det ska bli kul att se dom också!
Och med dom andra menade jag Backstreet Boys.

Annars?
Jag har bokat en date med världens bästa katt nästa vecka och det känns så bra.
Tycker om när det blir sådär. Bokade saker med fina vänner. Sånt där som verkligen livar upp i tillvaron!
Så på onsdag ska vi ses, så får vi se vad vi hittar på..
Och snart är det helg. Tror att även detta kommer att bli en väldigt fin helg. Vad annat kan man vänta när så mycket fint folk är inblandat?

Inga kommentarer: