torsdag, januari 12, 2012

Vecka 2 år 2012

Torsdag redan. Snart helg!
Far min åker till Milano imorgon. Det blir nog kul för honom!
Själv vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Kanske hänga med Niklas. Har blivit peppad att släpa mig till gymmet så det får jag väl göra.
Middag hos mor på lördag och sen..vet jag inte. Lite luddigt här och där. Vi får väl se vad som händer, alltid händer ju något.

Träna ja.
Har sprungit nån sväng ju, vädret är inte direkt vintrigt om man säger så, och jag tänkte komma igång med den andra träningen också. Ordentligt. Blir jag sjuk så är jag men jag känner mig rätt okey ändå.
Kan inte skylla på snuva hur länge som helst. Nån gång måste det bli av!
Kan ju inte bli annat än sjuk..hah.
Ju mer jag tänker på det desto mer längtar jag faktiskt efter att få komma dit. Bara lulla runt, fokusera på sig själv & vad man ska göra. Ta hand om sig, helt enkelt.
Sånt borde det alltid finnas tid till. Bra saker!
Bra start på helgen också tycker jag.
Så vi börjar med träning- sen får vi se vart det slutar!

Inga kommentarer: