måndag, januari 30, 2012

Farväl pepsi83?

Vad tror ni om det?
Innan idag, när jag inte kunde sova, gjorde jag slut på pepsi83 på Instagram.
Ja, det är sant!

Detta fina lilla namn som följt mig både länge och väl. Ända sedan Skunk på det glada 1900-talet.. 1998-99 nånting förvisso men ändå 1900-talet!
Länge.

Att jag bytte på Instagram var för att jag tänkte att det kunde underlätta den dag jag får för mig att slå ihop det med Twitter, för det lär kanske hända. Vet inte när men kanske en vacker dag.
Och- då är det lättare att tagga mig om jag heter samma sak på båda ställen.
För det andra känns 83an lite löjlig, ibland. Och så börjar jag känna mig gammal.
Jo..lite faktiskt. Känns inte så roligt att skylta med 83an då ju..
Vi får se hur detta kommer att utvecklas. Heter fortfarande pepsi83 på vissa utvalda ställen och ska kanske så göra men detta kanske kan vara början på nånting nytt?

Känner mig lite kluven förresten. Saknar det lite.
Tänk om jag byter tillbaka imorgon?!

Inga kommentarer: