fredag, januari 13, 2012

Fredag den 13e

Ja i afton blir det middag ute!
Med Niklas. Vi vet nästan vart vi ska gå, får se var vi hamnar helt enkelt.
Börjar känna mig hungrig nu också så det lär passa med mat sen..

Annars idag har jag varit iväg & tränat en sväng. Första gången för i år va?
Men andra på en lagom kort tid, vilket känns bra. Tänkte ju komma igång ordentligt nu. Vill det..
Hade varit bra!
Här hemma nu sitter jag väl mest och väntar. Borde snart göra mig i ordning, eller i alla fall börja fundera på vad tusan jag ska ha på mig!
Nu är det helg, för er som missat det. Ha en trevlig sådan, så får vi se hur mycket jag uppdaterar här och vad som händer och sker!
Än har förresten inget hemskt hänt, med tanke på dagens datum, och jag hoppas att det håller i sig så.. Ska hålla en tumme för det..gör det gärna ni också!

Inga kommentarer: