måndag, december 05, 2011

Uppdatering!

December fortfarande, tur att jag hinner skriva lite till här innan vi vänder blad ordentligt..
Helgen som gick var väldigt trevlig!
Tycker att vi hann med en väldig massa.. Middag ute i fredags, julbak i lördags och firande av mig igår.
Allt var så mysigt!
Och som alltid var det väldigt trevligt att träffa lite mates i fredags. Vi blev ett litet gäng minsann- Emma, Josefin, Elin, Moses, M.J, Marcus och undertecknad.
Mycket och god mat på Mezo, som vanligt.. Någon kläckte den briljanta idén om att tura en vacker dag, kväll, afton. Det hade varit skoj!

Fikat och allt igår blev uppskattat. Jag, och katterna, fick oss en del roliga saker också.
Ännu en fin katt-kalender (märks det att jag är katt-tokig eller vad då..?), en servis, snygga mysiga strumpor, bok och lite annat skoj.
Känner mig redo inför vintern!
Roligast so far den här veckan har annars varit att jag äntligen bokat en klipptid.
Det ska bli riktigt spännande att se hur saker kommer bli, på fredag är det dags!

Annars här är väl det mesta som vanligt.
Inget nytt under solen direkt. Katterna yrar runt. Närmar sig varandra. Är duktiga.
Mannen & jag jobbar. Är duktiga!
Och nu snart väntar lite TV..men innan dess hinner jag lyssna på lite fin musik. Något kul ska man ju ha..

Inga kommentarer: