onsdag, december 14, 2011

Musikhjälpen!

Ja just den här veckan finns det inte så mycket tid för nånting annat än Musikhjälpen.
Härligheten har hållit på sedan måndags kväll, då underbart fina Linnéa Henriksson gästade, och avslutas inte förrän på söndag.
Än finns det alltså tid att önska en låt, buda på något i auktionerna och bara hänga med.
Allt detta fixar ni här och för er som undrar vad jag pysslar med istället för att skriva blogg..samtidigt som jag lyssnar, tittar, andas och lever med Musikhjälpen..titta in här!
Ja, äntligen delar jag med mig av min eminenta Twitter-adress. Varsågoda!!

Ska bli bättre på det här sen.
När jag inte har saker som tar upp hela min tillvaro och får mig att glömma både tid och rum.
Viktigast den här veckan, förutom katterna möjligtvis, är nämligen Musikhjälpen. Hela hela tiden!
Men se till att kolla in länkarna och bidra gärna med en slant eller två.
Det är ju för en god sak! För att alla flickor ska få gå i skolan..

Inga kommentarer: