onsdag, december 07, 2011

Resan fortsätter..

Angående det här med 300 inlägg så inser jag ju självklart att jag skulle få ihop hela 365 inlägg om jag bara skrev nånting varje dag- men då detta inte händer så ofta och vid det faktum att jag aldrig kommit "såhär långt" innan så tyckte jag att det var värt att nämna!
Bara så ni inte tror att jag är helt tossig.. Det är jag förvisso, men jag har även ganska bra koll på saker och ting. Tror jag..
Annars idag? Känner mig ganska trött här redan, trots att jag sovit ett tag i eftermiddags, så jag antar att det blir sängen snart.
Har softat med Sam och lyssnat på lite fin musik här. Kanske skulle avsluta med fina L.H och titta in hos mannen en sväng också innan det blir dags att knoppa in..
Det gäller att umkattas med alla här i huset!

Jag har ju för det andra sovmorgon imorgon så om jag nu inte känner mig så pigg i afton kanske jag hinner rätta till det inför morgondagen. Mmm..kanske det kanske.
Köpte förresten en ny tesil igår så nu njuter vi av te som blir klart helt sjukt snabbt & håller värmen hela kvällen... Hur bra är inte det?
Så jag ska se till att runda av här och ta mig en liten kopp till. Det är ju trots allt lill-lördag!

Inga kommentarer: