måndag, november 14, 2011

Måndag

Har minsann känt mig lite seg idag.. Vet inte riktigt vad det beror på heller, tyckte att vi sov rätt bra i helgen ändå..
Dricker lite te nu och planerar ett tidigt säng-gående. På riktigt!!
Innan här i afton glodde vi på Den som dräper. Lagom underhållande serie med rätt mycket action och spännande historier. Sånt gillas!
Såg förresten reklam för en ny serie på Canal Plus häromkvällen ang en ny serie som visst ska handla om ett gammalt mentalsjukhus.
Låter kanske inte så uppiggande men väl nog rätt spännande och förhoppningsvis välspelat. Canal+ brukar ju ha bra serier..

Börjar tidigt imorgon, sen får vi se vad jag hittar på. Borde städa här hemma, så det blir väl det jag får ägna mig åt. Hoppas känna mig lite piggare imorgon också..
Men nu ska jag läsa ikapp lite fler bloggar och annat skoj. Alltid finns det något att göra!

Inga kommentarer: