lördag, november 05, 2011

Grym fredag!

Jag har varit dålig på att blogga ja..
Vet inte riktigt vad det beror på. Däremot twittrar jag som en galning, mer eller mindre. Det går undan där i alla fall..
Väldigt smidigt och bra om ni frågar mig- Twitter alltså.

Igår annars var det konsert!
Såg Roxette i Malmö Arena och det var grymt. Underbar konsert och alla verkade grymt taggade på scenen. Så kul att se!
Att det sen finns trötta tröga rötägg i publiken kan man inte göra så mycket åt..
Det blev en trevlig kväll tillslut ändå!
Och på hemvägen fick jag plötsligt syn på Josefin på tåget för då hade hon och Emma sett HCSS på KB så sen joinade dom oss resten av resan hem. Väldigt trevligt och lite otippat.. Haha.

Känner mig så lyckligt lottad som fått träffa tre mates bara sådär den här veckan. Mer sånt åt mig!!
För alla vet vi ju att det är alldeles för långt till den 17e..
Töserna kommer också då så vi får väl snacka lite mer då, alla var vi ju lite trötta på tåget igår. Det tar på krafterna att gå på konsert!

Om några timmar är det dags för fotboll här. HIF tar emot Kalmar och förhoppningsvis vinner vi trippeln och blir historiska! Haha.
Marcus och jag ska gå med Filip och pappa. Vädret verkar rätt okey så det blir nog trevligt! Man kanske ska tagga för en guldfest till..
Men nu ska jag nog kliva ur sängen!

Inga kommentarer: