onsdag, november 02, 2011

Fin onsdag!

Ligger i soffan på jobbet och tar igen mig lite. Hade tänkt "sova" men inser att det är lönlöst att ens försöka.. Klockan ringer, telefonen ringer och folk springer här som yra höns- ingen rast och ro helt enkelt!
Men med Anna i öronen så känns allt rätt bra ändå..

Jag har varit och fikat med Rebecka ja.
Offrade min sovmorgon och mötte henne på Knutan vid halv tio.
Sen gick vi till Pistachia och åt där. Kanske inte världens bästa frukost men gott var det i alla fall!
Satt sen där och kuckilurade och pratade om lite allt möjligt. VB såklart men även om jobb, skola, sommarlov och lite allt möjligt. Hennes buss gick sen vid 1050 och sen gick jag upp hit.
Ska kura in mig i en filt och försöka glömma vart jag är, om så bara för en liten stund, innan det är dags att ta tag i verkligheten igen! God förmiddag på er..

Inga kommentarer: