söndag, januari 23, 2011

Söndag

Här har vi precis sett sista avsnittet av Midsomer Murders starring John Nettles as Detective Chief Inspector Tom Barnaby. Spännande!
Inte så känslosamt som jag trodde det skulle bli..att han slutar, alltså.
Tycker nästan det var jobbigare när Troy sa tack och hej.
Ja..så kan det gå!

Helgen har varit bra i övrigt.
Igår tog vi det väldigt lugnt men idag hände en del. Kul kul.
Firade fadern med fruktsallad och tårta. Gott!
Annars är det väldigt lugnt här ja.
Tänkte gå till jobbet imorgon..eller kanske cykla om det inte ska frysa på så jävligt..
Det hade varit trevligt!

Sitter här med lite musik och te nu. Snart dags att knyta sig.
Aftonens måltid blev väldigt god också, precis som första gången vi provade..och att jag idag åt helt utan ris/päror/pasta gjorde det lite extra speciellt tycker jag.
Tänk som jag kan, när jag lagar så förbannat god mat! Haha. Mmm..härligt!
Chill var det ja.. God kväll på er!

Inga kommentarer: