torsdag, januari 13, 2011

13

Jag tror att jag har hamnat halfway to fivepoints.
Det känns lite så..
Och det är underligt hur förvånad och tydligt chockad man kan bli över något man ändå väntat sig...
Förbannat konstigt är det!
Antar att allt kommer till sanning när man får det sådär rakt i ansiktet..
Jag kanske skulle simma lite imorgon också, bara för att göra av alla energi på nånting.
All dålig energi som bara rann över mig. Kunde den inte runnit av mig istället..

Hur som helst..
Det är bara att inse fakta!
Ibland måste man det..inse fakta och förstå när man har förlorat.
Jag vet inte vem av oss som gjorde saken värre.. Säkert båda två.
Nu slipper jag i alla fall verkligen att fundera.
På så sätt känns allt mycket bättre..men egentligen inte.

Ni kan sluta undra och fråga. Sluta titta konstigt på mig nu!
Jag ska försöka att glömma och gå vidare nu.
Hitta nya saker att förundras över. Det finns i alla fall mycket fint som jag har sparat och som ingen kan ta ifrån mig.
Som ingen kan ta ifrån oss!
Så jag får väl tacka, bocka och niga..och långsamt gå vidare!

God tjogonda Knut på er!
Härlig torsdag den 13e på er..!

Inga kommentarer: