tisdag, januari 25, 2011

Roligheter en helt vanlig tisdag!

Fan också.. Jag som lyssnat på så fin musik idag, så syns det inte på lastfm.
Why why why?!
Jag får panik när skiten inte funkar..

I övrigt här har jag drömt lite roligt.
En natt om fröken Ternheim, hon hade nån "presskonferens" och pratade om ditt och datt.
Sa en del spännande saker..
Innan jag kom till liv idag drömde jag om alla möjliga människor från olika skolor.
Emma Wall dök upp.
Chidde. Ida, Sara, Mia, Tom, Ann-Sofie, Erica..och ja jag vet inte alla möjliga.
Hamnade också på en konsert med Green Day. Det var ju kul!

När jag sen var och handlade idag på Oj! och stod & glodde på kycklingar, till kvällsmat, vem dyker då upp brevid mig & säger -Hej Cicci!
Jo..visst var det Emma Wall! Vad är oddsen för det? Haha..rätt kul, så vi snackade lite och sen gick hon tillbaks till arbetet & jag tog en kyckling.
Andra roliga var att när jag skulle betala där kom en påse clementiner farande från ingenstans & någon sa -Här Cicci, ta dom här med..
Jag var lite i dimman eftersom jag höll på att packa upp mina egna varor & hade all den fina musiken i öronen.
Då var det bror som inte pallade stå i kö! Haha..så kan det gå. Sen hjälpte han mig att packa & betalade för sina godsaker.
Men ja..tänk vad mycket konstigt som kan hända. Vilka man träffar på här och där..
Hälsade på Katja C på Oj! också..
Mmm..ibland är det bra skoj att springa på stan!
Nu ska jag fundera över vad jag ska göra av kvällen, förutom att betala en räkning här.. TV i datorn, TV i TVn eller kanske min goda bok?

Inga kommentarer: