torsdag, februari 19, 2009

Trummorna och musiken.

Jag minns inte riktigt vart jag läste om det men jag fick nys om det för någon dag sedan.
Och jag började läsa idag. Har inte hunnit med hälften där än men själva grejen tilltalar mig och om man gillar hennes texter i övrigt är det ju helt fantastiskt att få läsa sånt här!

Snart är det dags för mig att få se henne igen. Härligt härligt.
Hennes musik och finurliga texter behövs i tillvaron. På lördag är det dags!

Jag har väntat länge nog nu tycker jag. Äntligen.
Under tiden medan jag väntar ska jag fortsätta att läsa i denna Annikas underhållande blogg och hoppas att ni vill göra det samma.
Imorgon är det jobb som väntar, sen har vi bjudit hem pojkarna för en bit mat och sedan bär det av till Malmö för konsert.

Undrar om jag träffar på Linnea där... Troligtvis!

Om det blir Hässleholm till sommaren? Det lutar åt det kära vänner, det gör verkligen det. Håll en tumme för det. Sommaren ska förgyllas med konserter och roligheter, det bara är så, det är vad den är till för..
Nu ska jag snart ta mig en kopp te för än är det då inte sommar utan vinter med fallande snö..

Inga kommentarer: