torsdag, februari 19, 2009

Come home..

Fastnade vid TVn sedan jag kommit hem. Ska ta och dra över vardagsrummet här med dammsugaren en sväng innan det är dags att åka till AD och kolla in lägenheten.
Jag är grymt taggad..!! Spännande spännande.

Och det är snö i Skåne, för er som råkat missa det. Allt är vitt och lite luddigt.
Det ser fint ut och jag hoppas att alla lediga ungar tar för sig. Det händer ju inte varje år att det är såhär mycket snö till sportlovet inte..nej nej.

För det tredje läste jag en så rolig sak i tidningen imorse.
Placebo till Hässleholm i år. Det är ju...helt galet. Verkligen..galet!!

Plötsligt blev det ännu mer lockande att åka dit. Jag vill vill.. Får se hur det ser ut här men det hade varit grymt att få sett dom. Mmm..
Nu ska jag ta fram den där röda faran och vimsa runt lite här. God dag!

1 kommentar:

Marcus sa...

Dom lyckas riktigt bra med bokningarna dit. Mew för ett par år sedan och nu Placebo. Allt handlar väl om på vilken dag dom ska uppträda. Segt att dra dit alla dagar...