måndag, augusti 25, 2008

Födelsedag

Idag fyller grabben år!
Och det är en lite speciell dag av en annan anledning..
Jag har äntligen lyckats blogga från min mobil. Jag får nog ta bli lite bättre på att stava men jag får skylla på att det hände i studens hetta..när jag just fattat hur jag skulle göra.
Så när jag är ute på galej och har mig får ni minsann vara lite extra uppmärksamma där och hålla utkik, man vet aldrig när det kan tänkas hamna nåt där.
Och för er som undrar...det har blivit tillökning. Jag har skaffat mig en ny mobil.
Jag tyckte att det var på tiden och som ni vet jag har funderat en hel del.
Så jag hade två att välja på när jag klev in i affären och efter lite mera övervägande blev det tillslut en Sony Ericsson.
Och jag är nöjd!
Det är kul med nya vänner...

Lovar att försöka annonsera när jag ska någonstanns och det kan tänkas dyka upp inlägg där.
Jag antar att ni vill hänga med?
Och när jag nu har den här extra bloggen kanske det kan bli lite fler uppdateringar..
Man kan ju alltid hoppas på det bästa!
Ni vet att ni får tjata på mig när det tryter här.. Allt tjat är välkommet!

Snart blir det sängen. Tråkigt att jag jobbat sent idag, hade velat vara lite mer med min födelsedagspojk men tjaa..man kan inte få allt.
Här kommer länken till mobilbloggen. Fråga mig inte varför den heter jabail, jag ska försöka ändra namnet på nån vänster inom en snar framtid.
I övrigt får ni helt enkelt försöka lägga det på minnet..

Ett litet tillägg till... Jag har provat min bangolfboll nu!
Igår faktiskt. Den var bra och jag ämnar faktiskt använda den mer och efter lite träning kan jag nog få ned de där poängen och bli bättre undan för undan..
Tjo och tjim!

http://jabail275.blogspot.com/

Inga kommentarer: