lördag, augusti 30, 2008

En trevlig dag!

Sitter här och dricker lite Amarula och försöker hitta något vettigt på TVn.
Det är minsann lättare sagt än gjort vill jag lova.. Tråk-TV!
I övrigt idag har det varit mat för hela slanten.
Mormor fyllde år igår så idag träffades vi för lunchbuffé på Dunkers Kulturhus.

Det var trevligt och alla åt vi tills det nästan sprutade ur öronen på oss..
Där fanns en massa godsaker men jag tänker inte räkna upp allt, det hade blivit en alltför lång lista...
Vädret var strålande och vi tog en kort promenix i Norra Hamnen innan vi hamnade hemma hos mormor. För ytterligare svullande i godsaker. Tårta och hennes sockerkaka.

Det har varit en trevlig dag och som jag skrev så var vädret med oss ordentligt också.
Varmt och skönt, det har man ju inte varit för bortskämd med de senaste dagarna kan jag ju säga..

Har lite att uppdatera i bilddagboken så jag ska kanske ta och göra det.
Jag var nämligen lite lagom flitig med kameran idag. Den som väntar på något gott..vettni!

Nu ska jag kasta ett litet getöga på Patrioten trots att jag tror att jag sett den förr..
Ibland sviker det där fina minnet och eftersom jag inte hittat nåt annat att glo på så får det bli den.

I övrigt fick jag för mig att jag vill se Star Wars-filmerna..de där första, dom gamla.
Får se om det blir så nån dag.. De kanske finns att köpa på DVD nånstanns?
Nu blir det TV här iaf.. Goder afton!

Inga kommentarer: