torsdag, juni 05, 2008

Student-tider!

Så var den här igen..studentdagen!
Inte min alltså men för alla glada ungdomar här i staden.

Det tutas och körs runt här för fullt just nu. Slapp fastna i några köer när jag skulle hem ialla fall, det kändes bra. Antar att de inte riktigt kommit igång runt 14-tiden..ialla fall inte med att börja åka runt.
Fint väder bjuds det också på, man ska verkligen inte klaga!
Det ska visst hålla i sig över helgen också så det tackar man för, hoppas kunna komma ut och njuta lite. Det blir inte så mycket av det annars när man jobbat..man är bara så himla trött.
Tänkte förska ta mig till stranden en vacker dag, det hade verkligen inte skadat.

Man bor ju så förbannat bra..

Nu däremot ska jag ägna mig åt min deckare och vila lite i horisontalläge en stund.
Det känns bra med en extra dag ledigt, man har ju fått jobba över lite lagom mycket den här veckan..
God dagens!

Inga kommentarer: