lördag, juni 14, 2008

Lördagsfilosofi.

Vad bra att pågen påminde mig om att jag borde skriva här..
Det händer fortfarande en hel del här.

Efter jobbet igår tvättades det och idag..har vi inte hunnit med så mycket.
Det blev mycket på jobbfronten även den här veckan.
I onsdags var man inte hemma förrän runt halv 8.. Det kändes ju givande för kvällen!
Men tjaa..det ger fina pengar och de kan ju behövas ibland.


Vädret är fortfarande sådär lagom dåligt och igårkväll kom det en rejäl regn och hagelskur här.
Vi har roat oss med TV och dator och busat lite med vår kattfröken.
Hon undrar kanske vad vi gör uppe fortfarande...
Vi hann se lite av The Hives spelning på Hultsfredsfestivalen också.
Det var kul, det är ös på dom där grabbarna vill jag lova!
Jag har tittat på en massa roliga klipp på Youtube, det är verkligen en riktigt rolig sida.
Man kan ju hitta i stort sett vad som helst där.
Har man lite abstinens över nåt är det bara att gå dit och stilla den. En fantastiskt bra uppfinning må jag säga.
Har roat mig med Sunes Jul-klipp och skrattat gott åt pappa Rudolf.
Han är underbar!
Nyss kom jag även på att jag kan kolla intervjuer med Lena Headey så jag antar att det får avsluta kvällen.. Sämre har man ju varit med om.
Och jag tackar, bugar, bockar och niger för den goda drickan!
God nattis!

Inga kommentarer: