tisdag, augusti 21, 2018

Break of dawn..

Vi har haft en väldigt fin helg, den som gick!
Vi fick vara med om ett 200-årskalas då Marcus fader och hans tvillingsyster fyllde 70 och deras lillasyster 60.
Gästerna var som följer: Marcus föräldrar- som även var värdpar. Marcus syster, hennes son och pojkvän.
Fars tvillingsyster, hennes son och barnbarn. Fars lillasyster och hennes dotter. En lagom skara.

Marcus och jag for upp på lördagen och sedan hem igen frampå eftermiddagen på söndagen.
Där emellan blev det ett ordentligt firande med massor av mat och dryck. Tårtor och kaffe.
Och en hel del bebismys med gulle-Aron!
Alla skulle hålla och mysa med honom, såklart.
Fick även spelat lite kubb, det var ju inte igår vi gjorde det direkt..

Ja, på det hela taget var det en riktigt fin helg! Vädret var ganska bra också och faktiskt så gick även tågresan bra.
Såklart underhöll jag mig med poddar och annat.
Försökte att sova lite men det gick inte riktigt så bra som jag tänkt mig...men men..
Det känns att jag inte är purung längre.
Såhär efter två intensiva helger med mycket resande och intryck är jag ganska mör.
Till helgen som kommer har vi i alla fall inte något planerat, förutom att vi ska fira Marcus födelsedag på lördag.
Vi inkasserade förresten våra födelsedagspresenter under helgen- vars en uppblåsbar luft/bäddmadrass som vi dessutom invigde själva. Sov väldigt gott!

Under den här veckan händer som skrivet inget speciellt. Skönt.
Vi får se hur pigg jag är när vi når slutet.. Spännande värre!

Inga kommentarer: