torsdag, mars 02, 2017

Anything I say to you now..

För er som hängt med här förr lär inte mycket förändras.
Jag har tänkt skriva om det jag brukar skriva om. Allt och inget. Precis som det varit genom alla år då jag skrivit.
Redan när jag skrev på Lunarstorm (ja så gammal är jag) blev det om allt möjligt.
Smått och stort. Det vardagliga och sånt som jag gillar.
Det lär bli mycket musik. Kommer att skriva om konserter, filmer och serier.
En och annan bok.

Och om ni blev chockade över att jag skrev om Justin Bieber igår så är det nog bara att vänja sig. Det lär dyka upp en del med/om honom under tiden här.
Förresten så kan ju varken han eller jag hjälpa att hans födelsedag sammanfaller med startskottet för denna utmaning.
Två, precis som jag skrev igår, väldigt viktiga saker i mitt liv- därför måste det nämnas.

Musik över lag är väldigt viktigt för mig.

Så för att få ett hum om vem jag är rekommenderar jag att ni, om ni vill, läser igenom en del av allt det gamla jag har här. I övrigt är det bara att fortsätta att hänga på. Så får vi se vad som hamnar här i år.
Det lär bli lite annorlunda mot tidigare, då jag i år har en ny arbetsgivare, och att livet i allmänhet såklart inte är som för ett år sedan. Det går framåt. Saker händer..
Men oavsett om ni känner mig sedan innan eller är färskingar så hoppas jag att ni ska trivas här. Gör ni inte det får ni väl sluta läsa..
Och jag ska absolut göra mitt bästa för att inte varje inlägg ska komma såhär sent på kvällarna. Jag lever ju trots allt under dagtid också..
Nu däremot kallar sängen så nu önskar jag godnatt.

002

Inga kommentarer: