söndag, juni 12, 2016

Rättvik tur och retur..

Hmm..jag som skrev att jag inte skulle sluta blogga, ha något uppehåll här..
Det gick ju inte så bra, men jag lovar att det egentligen var rätt ofrivilligt. Tiden har inte riktigt räckt till och utan pressen att få ut ett inlägg varje dag släppte jag lite på det.. Men men, jag är tillbaka!

Nu ligger jag i min egen säng. Hemma igen.
Men jag har varit ute på turné.
Flängt runt. Åkt massa tåg, sett vårt vackra landskap susa förbi.
Det har varit fint väder under båda resorna så det har varit rätt mysigt att titta ut. Roligare det än när det regnar, menar jag...





I Rättvik har vi varit på bröllop.
Marcus kusin Anna gifte sig med sin Per igår. Och vi var bjudna!
Vi kom fram runt 22 och sedan bodde vi tillsammans med syster Maria.
Svärföräldrarna mina bodde tillsammans med faster Marianne, brudens mor.











Här är de unga tu!



Eftersom dom båda är väldigt musikaliska och har en del musikervänner bjöds det på livemusik till middagen/på festen.
Även brudparet själva uppträdde en sväng. Jättegulligt.




Såhär fint bodde vi förresten. På Stiftsgården, som det hette. Det låg nära kyrkan och festlokalen vi var vid igår.
Här kommer lite bilder på det.. Första är från när vi kom hem från festen igår natt kl 01.51.
Och nu önskar jag godnatt!














Inga kommentarer: