torsdag, juli 09, 2015

Black mirror

Jag antar att jag tidigare år har skrivit om Black Mirror så egentligen bör jag väl inte tjata så mycket...
Men härom dagen såg jag att det visas igen på SVT.
Jag vet egentligen inte vad jag bör skriva för att inte skriva något som inte redan skrivits.
Jag minns dock inte vad jag ville sist, riktigt.
Hur som helst så tycker jag att alla som har lite humor/gillar samhällssatir bör titta. Ni måste titta.

Och det gör ni lättast här. Ni har för närvarande som minst 27 dagar på er att se alla tre avsnitt som visats.
Det är dom tre avsnitt som utgör andra säsongen.
Jag tror att det finns/kommer nya avsnitt en vacker dag Jag hoppas det. Verkligen.
Så utan att skriva för mycket tycker jag helt enkelt att ni ska kolla in det där.
Jag fick mig en tankeställare för varje avsnitt. Jag blev lite rädd. Lite nervös
Men jag älskade allt. Så vad ni än gör..missa inte detta. Bland det bästa som Storbritannien gjort på länge länge. Tro mig!

Inga kommentarer: