måndag, februari 09, 2015

Some kind of monster..

Måndag igen.
Dagen till ära började The Walking Dead igår så jag har just avverkat det avsnittet på nätet.
Varvat med lite Supernatural.. Jag kommer att sova så gott inatt!
Jag kanske skulle försöka avsluta med något fint så att inte allt blir helt knasigt i drömmarnas värld..

Vi hade jouren på jobbet idag men det blev ingen större hets för det, allt flöt på tyckte jag.
Sånt kan man inte veta i förväg..det blir lite som det blir. Dock rätt skönt när det inte kommer en himla massa nytt folk, jag tycker att vi har det rätt bra som det är..
Dock känns det såklart härligt att kunna hjälpa till när det behövs.
Kul att se när folk går därifrån gladare än när dom kom..

Nu däremot är det snart dags att gå och lägga sig, så att man kan förhoppningsvis kan få vakna utvilad till imorgon. Har man sovmorgon bör man väl ta till vara på den och försöka få så mycket sömn som möjligt.
Därför bör man ju börja i tid..
Så- god natt med er!

Inga kommentarer: