måndag, februari 02, 2015

Måndagsbarn

Jag har ägnat kvällen åt att Googla danska designers i allmänhet och olika smyckedesigner i synnerhet.
Sen har jag tittat på allt det fina som gjorts.
Det var lite trevligt.
Jag tycker att dom gör mycket trevligt där borta.. Många fina grejer. Jag vill bara ha och ha..

Jag saknar Köpenhamn ibland. Rätt ofta.
Danmark. Bara sådär.

Idag började roliga veckan. Vet inte om det hade något med humöret och att jag plötsligt ville titta på dansk design att göra.. Fan vet.
Hur som helst letade jag inte bara smycken.
Det var också härligt att se min, för tillfället, favoritmodell bära upp allting med bravur.
Det är något med hennes hårsvall som gör mig lite knäsvag.. Och hennes ögon.
Dansk modell. Ja jag tycker om mitt Danmark!

Nu däremot ska jag göra mig i ordning för sänggående istället.
Sömn är alltid bra. Både för/mot det ena och det andra.
God kväll!

Inga kommentarer: