söndag, mars 23, 2014

RBK

Dagen har bestått av hockey. Och middag.
Inte mycket mer än så.
Vaknade en sväng runt nio och var inte helt ok i halsen. Gick upp.
Åt en halstablett & fifflade med paddan.
Sen gick jag och la mig igen och kom upp i vettig tid innan vi skulle dra mot ishallen.



Där blev det livat och glatt!
Rögle mötte Malmö.
Redan från början såg det stabilt ut för Rögles del och vi ledde efter inte alltför lång tid.
Det är mycket känslor i ett skånederby ska ni veta..
Vi tvålade till dom ordentligt. Alltid lika härligt att få slå Malmö..
Det känns gött i hjärtat!

Redhawks kom tillbaka en sväng och det var bitvis rätt spännande.
Men tillslut var det ändå Rögle som vunnit med 5-2. Inte helt tokigt alltså.
Efter matchen åkte vi hem till päronen & blev bjudna på middag.
Mums mums!
Sen blev jag så seg att mannen och jag begav oss hem igen.






Nu tittar vi på El Clásico.
Jag äter lite popcorn och dricker te.
Försöker att vara snäll mot halsen min.
Får väl se vad nästa vecka har att bjuda på och om halsen vill bli bättre eller om detta blir något långdraget skit..

Inga kommentarer: