torsdag, januari 17, 2013

One love

-Är du lite tänd på Munken eller?

En enkel fråga.. En rak fråga.
Minns inte hur/vad jag svarade. Minns nog inte så mycket förutom att jag blev ganska generad.

Jag visste ju svaret.
Johanna var då inte den som var speciellt försiktig eller finkänslig av sig..fast å andra sidan hade jag kunnat välja att inte svara alls..
Men svarade gjorde jag. Det minns jag i alla fall..minns bara inte riktigt hur.


Jag såg en film igår.
Det var kanske inte så smart...

Vet inte riktigt vad det är just nu men jag tänker och känner lite för mycket. Tror jag. Tänker gör jag i alla fall. Kanske är det lite sämre ställt med känseln, som tur är..
Finaste Anna sa visst att man inte ska tänka så mycket..utan bara flyta med.
Kanske borde boka ett samtal med henne och höra vad hon mer har för smart att komma med som jag kan ha användning för i mitt liv..
För om Anna säger något så stämmer det ju, eller hur?

Ja, jag får väl försöka att tänka lite på dessa visdomsord och se vad det kan föra med sig..
Det kan väl inte bli sämre, menar jag.. Allt kan alltid bara bli bättre!

Nowhere but up...

Inga kommentarer: